cardos31's said :

Sehari di Damansara..

Perjalanan hampir 8 jam memang memenatkan walaupun aku tidak memandu.+- 8.30 malam aku tiba di Kepong.Tinggal di hotel Cristal Crown di Kepong sebenarnya mengundang banyak masalah. Hampir sejam aku dan staff berpusing-pusing mencari hotel. Aku berjanji nak tinggal sebilik dengan kawan aku(eh jgn salah phm).Aku tipon kawan aku beberapa kali tapi tak angkat. Aku baru nak minta staff cari jer hotel kat KL. Tiba-tiba kawan aku call... Cari punya cari baru jumpa.
Masuk hotel...tidurrrrrr
keesokkan harinya......7.30 pg staf aku dh menungguku & kawanku di dpn hotel utk ke JPJ Damansara.actually kawanku tak brapa tau jln nak ke sana, aku lagi la tak tahu.kami hanya mengharapkan staf aku tu jer..tp rupanya dia pun tak expert sgt nak ke Damansara dr Kepong...so kami pun makan 'langsat' selama sejam 30 min...ditambah dengan kesesakan yg teruk ..tepat 9 pg akhirnya kami tiba jua @ JPJ Damansara...sangkaku km yang paling lambat rupanya masih ada yang leeeewwaaattt...10.30 baru beliau sampai coz senasib dgn kami makan 'langsat' di jalanan huhu...dah masuk sesi soal jawab iaitu sesi terakhir beliau sampai so terpaksalah beliau menunggu utk taklimat khas utknya.
abs meetg kami pun terus bertolak balik trg...+-7 ptg aku sampai..alhamdulillah selamat sampai ke teratak kami...- F i r -

0 comments: