cardos31's said :

Ke Damansara...

hari ini ..05.11.2008..aku telah di arahkan untuk menghadiri taklimat mengenai pengurusan ID di JPJ Damansara. Inilah kali pertama aku akan menjejakkan kaki ke sana. Pada awalnya,aku tidak di maklumkan oleh Pengarahku bahawa aku perlu hadir ke sana, mgkin beliau terlupa..Namun aku bernasib baik kerana telah di maklumkan oleh kawanku.. penolong pengarah kedah. Thanks....Then aku bergegas ke bilik Pengarah dan menyemak semula surat panggilan ke taklimat. Aha...Taklimat tersebut untuk Pengarah dan Penolong Pengarah. Aku terus berbincang dengan pengarah dan meminta izin untuk menggunakan kenderaan jabatan beserta drebar.Alhamdulillah DILULUSKAN. Aku akan bertolak sekitar jam 2.00 petang Ke Damansara....... untuk isteri yang sentiasa ku rindui...take care sayang... ingatlah abang sentiasa menyanyangimu.

0 comments: