cardos31's said :

Mengambil peluang...

Baru-baru ni aku menemu siasat seorang "agen" yang di syaki melakukan penipuan. lama jugak aku berdebat dengannya. lebih kurang sejam. Nak marah pun ada. Alasan yang diberikannya memang tak munasabah langsung. Tak tahu, itulah alasan yang selalu di ungkapkannya. Bagi aku dia seorang yang berpengalaman dan mustahil dia tak tahu. Alasan lain yang di berikan, antaranya pihak satu lagi tidak menjalankan tugas dengan baik. Aku terus berkata " you mengambil peluang di atas kesilapan/kecuaian pihak lain, you bukan tak tahu...tapi you ada niat menipu...dia cuma terdiam dan mengharapkan dapat di maafkan....Laporan telah dibuat, syor dicadangkan untuk pertimbangan pengarah aku.
"APA YANG BERLAKU PASTI ADA HIKMAHNYA"
-FIR-

1 comments:

NajMie1422 said...

Hehe...macam mana ya rupa Pak Ndak ni bila marah orang yer..teringin nak tengok...hehe -ammar n anas