cardos31's said :

Subhanallah..cepatnya ku rasa masa berlalu.pejam celik pejam celik hari ni dah Khamis.cuma tinggal seminggu sesi persekolahan dan seminggu lg lah semua guru dan murid berdebar menanti result UPSR yang dijangka keluar pada hari terakhir persekolahan 131108..moga Allah kurniakan result yg cemerlang buat mereka..amin.
menjelang minggu terakhir persekolahan,kebanyakan sekolah sibuk dgn bermacam2 program.begitu jugak dgn SKL.sepanjang minggu ni kami banyak menerima jemputan jamuan akhir tahun kelas dan kami juga sibuk dgn persiapan hari anugerah cemerlang -next week 11.11.08.so far banyak dah settle..moga apa yg dirancang berjalan dgn lancar.
This sunday 9.11.08 - my birthday dan sek akn mengadakan HARI PENYERAHAN BUKU REKOD MURID.aku telah diamanahkan utk meng'handle' kelas 1 berlian coz guru kelasnya terpaksa menghadiri kursus..so,aku akn cuba yg terbaik.
Monday 10.11.08 - lepas sessi persekolahan kami di jemput ke JAMUAN TAHUN 6 @ Restoran Penyu.ni kali ke-2 SKL mengadakan majls makan2 @ Penyu's Restaurant.1st time dulu Jamuan perpisahan guru yg bertukar.so far layanan ok & menu pun menarik & sedap.
Tuesday 11.11.08 - HARI ANUGERAH CEMERLANG SKL ..aku ditugaskan utk mengawal murid.tp aku rasa tak la 'loghat' sgt coz yg hadir nanti murid2 yg menerima anugerah jer..so tak la sebising majlis biasa yg dihadiri oleh semua murid.moga semuanya berjalan lancar...

hari anugerah SKL 2007
lepas program, semua guru & staff dijemput ke JAMUAN AKHIR TAHUN @ Paradise Deluxe.ni pun 2nd time utk aku menjamu selera di situ.1st time dulu jamuan perpisahan BA1 jQAF IPKT.menunya ok...

jamuan perpisahan BA1 jQAF - Jan 2007 IPKT

Wednesday 12.11.08- setakat ni tak dgr lg program ape2 cuma kena kemaskini semua barang2 utk diserahkan kpd PK 1.
Thursday 13.11.08 - Hari keramat utk murid tahun 6..pengumuman keputusan UPSR 2008.

murid2 UPSR 2007
Maka berakhirlah sessi persekolahan 2008 dan bermulanya cuti sekolah selama +- 2 bulan. Aku sebagai guru perlu banyak muhasabah diri dan menilai kembali sejauh mana prestasi dan tanggungjawab serta amanah yg telah aku laksanakan sepanjang 2008...
Ya Allah, aku hanya insan yg lemah disisiMu..Engkau Maha Mengetahui segalanya..Engkau jua Maha Pengampun..ampunkan segala dosaku..segala kekuranganku dalam menunaikan segala amanahMu Ya Rabb.Panjangkanlah umurku dan manfaatkanlah kehidupanku dalam mentaati segala perintahMu. Berilah aku kekuatan dalam meneruskan kehidupan ini..amin Ya Rabb

0 comments: