cardos31's said :

Sambungan.............
Dah lama berhajat nak menghabiskan titipan episod cuti sekolah ni, tp masa tak mengizinkan. Sangatlah sibuk dengan urusan2 di sekolah.. Sabtu ni sekolah ganti plak tp sekolah saya akan mengadakan hari Penyerahan Buku Rekod Murid bermula jam 10.00 pg - 12.00 tghari.. ngajar pagi je la.. walaupun saya bukanlah guru kelas tetapi saya jugak terpaksa menyibukkan diri utk Sabtu ni kerana diminta menggantikan seorang guru kelas yang terpaksa menghadiri kursus.

Ok.. berbalik kepada episod cuti sekolah saya yang lalu... untuk hari ketiganya kami di Jitra.. 070609 Ahad family jitra telah mengadakan majlis pertunangan my ipar Kak Long.. alhamdulillah semuanya berjalan lancar seperti yang dirancang.. semoga majlis tersebut mendapat barakah dariNya dan akan tercapai segala apa yang dihajati.. "Selamat Bertunang Kak Long & bakal Abang Long"

Tidak ketinggalan sejarah tersebut sempat dipatrikan di Kamera Digital saya...jom tengok!!

* "Selamat Bertunang Fizan & Lia"


*Insan yang diraikan Kak Long.. TAHNIAH ya!!


* Hantaran pihak perempuan (gold)
*Hantaran pihak lelaki (putih)
*Acara wajib.. menyarung cincin oleh bakal mertua


*Gambaran sekitar hari bersejarah tersebut...


Majlis bermula 12.00 tengahari & berakhir 3.00 petang... pihak lelaki jauh bermusafir dari Bangi.... Andai tiada aral melintang, mereka akan disatukan akhir tahun ini.. alhamdulillah!!

0 comments: