cardos31's said :

:: Award lagi ::

Selamat petang buat semua.. masaa alkhair...

Eh tiba2 macam bulan award plak... actually tag & award2 yang digrab tu dapat bulan lepas nun lagi tp tak sempat nak grab.. ni cuti2 sekolah ni sambil2 marking paper sempat la wat & grab award tu...

Award ni dari ibu mengandung Ummu Huraiyah... TQ ya ummu huraiyah sudi anugerahkan award ni pada saya.. cantik award tu..nnti saya akan abadikan di kanan blog saya.


Tp apa prosedurnya nak amik award ni & apa yang perlu saya jawab? just select 10 blogger yang bertuah je ke? yang saya faham gitu jer.. so saya nak pilih la beberapa insan bertuah tp mungkin tak cukup 10.. huhu...award kali ni utk kengkawan xmmas antaranya :
  • Mardiana : Junior saya kat mmas dulu.. kehidupannya boleh dikatakan dah lengkap.. dah ada suami, permata hati & kerjaya.. dgr kata bakal masuk umah baru..hehe.. btul tak mar..
  • Zurina : Jugak junior mmas saya dulu..Yang menghitung hati bersejarahnya utk mengakhirkan zaman bujangnya bersama zulkefly.. tadi baru dapat kad utusan raja sehari nya pada 6 Jun ni.. ok.. ni kira hadiah sempena pernikahan kamu ya zu... hihi
  • Azimah : Still lagi belajar di bumi bertuah Maahad Mahmud.. bertuahnya diri beliau,muda2 ni dah boleh wat umrah.. dikhabarkan sekarang beliau di tanah suci Mekah +- 2 minggu bersama family.... nnti balik Malaysia dah update blog amik award ni yer...
  • Tohirah : Rakan seperjuangan kat mmas dulu.. kemudian ke KUSZA bersama2 tp 2 minggu ja saya kuar g UIA.. sekarang beliau bekerja di Putrajaya & dah bergelar ibu kepada anakanda Madehah...
  • Zulkifli : Beliau jugak xmmas yang sama batch dgn my hubby saya, beliau abang kepada rakan seperjuangan saya jugak di mmas dulu Siti Fatimah Ismail & isterinya kak Yuhanis saya pernah kenali suatu ketika dulu..
Rasanya setakat itu dulu .. utk kengkawan yang saya senaraikan tu amik yer award yang sangat cun tu... hihi...TQ

0 comments: