cardos31's said :

akhirnya....
9 Jun 09 Selasa.... kami kembali ke Terengganu.. kali ni bukan kami berdua ke Pantai Timur tp di temani & berkonvoi 5 buah keta... kami, bonda, kanda fikri sekeluarga (kelantan), kanda sulung Shauki sekeluarga, kanda ummai sekeluarga & kanda fatimah sekeluarga dan adik2.. perjalanan kami sangat meriah maklumla ramai.. berhenti rehat makan di Jeti Awam Tasik Banding... sampai di Kelantan singgah dulu di umah my cousin Pasir Mas... mereka bermalam di Kelantan Teratak Fiktheboss) sebelum ke Terengganu tp kami segera pulang ke Trg coz mai hubby keja esoknya...

10, 11, 12 Jun 2009 - kami menerima tetamu (my family)
Bawa berjalan2 sepuas hati menikmati keindahan Negeri Terengganu ...

10 jun 09 (rabu)
seharian berjalan di Kelantan..malam sampai di trg..so berehat jer..

11 Jun 09 (khamis)
pagi : ke Kolam Renang Hotel Primula.. merengek2 anak2 kecil tu nak mandi kolam.. sbb mak ndak dah janji ritu...
then ke Jeti Bot nnambang.. bawa naik bot ke Seberang Takir makan kepok lekor..
kemudian.. kembali semula ke Jeti & shopping @ Pasar Payang..
Balik umah makan tghari & berehat..

petang : Sesudah solat asar... kami ke tempat pelancongan ter'glamor' abad ini... STADIUM SULTAN MIZAN...sajer bawa tgk2 gambaran sebenar keruntuhan itu..
Seterusnya ke Lapangan Terbang Sultan Mizan melihat ke'gah'hannya lapangan terbang itu..
Kemudian ke Pulau Duyong.. tempat di mana berlangsungnya Monsun Cup setiap tahun..
Then ke Taman Tamadun Islam (TTI).. tp tak masuk pun coz dah tutup.. g solat maghrib jer kat masjid kristal...
kembali semula ke teratak Firjah...
Malamnya berhajat nak main bowling @ ASTAKA... tp tak dak rezeki coz utk malam tu bowling telah dibooking oleh Sukan IPTA.. tengok je la...:(

12 Jun 2009 (Jumaat)
Mereka (kanda shauki sekeluarga, kanda fatimah sekeluarga, mak & adik2) 2 buah kereta bertolak pulang ke Kedah di pagi hari 8.30 pagi...manakala kanda ummai sekeluarga bertolak balik ke KL... lusanya cuti bakal berakhir..

"alhamdulillah atas nikmat kelapangan masa yang dianugerahkan olehnya.. kami dapat menghabiskan cuti dengan sebaiknya"

gambar kenangan di sini

Ummu Mishkah said...

Berjalan sakan yer.. tahniahlah sebab luangkan quality time untuk family!

FirJah said...

a'a mmg berjalan sakan.. puas hati boleh bawa family berjalan2, sementara stay di ngeri org ni ..