cardos31's said :

Sambungan...

Selesai majlis pertunangan di Jitra kami bersiap siaga pulang ke Naka kerana malamnya akan diadakan kenduri kesyukuran dengan kelahiran Nur Ain Farhana... "sembelih ayam 10 ekor" itulah nazar ayahanda Nur Ain Farhana setelah 6 tahun menanti kehadirannya sebagai pengikat kasih sayang. Disamping itu juga my ipar telah sponsor sebiji kek untuk meraikan 5 orang ahli keluarga yang telah dilahirkan pada bulan Jun iaitu Nuha, Baba Fendi, Mak Njang Umie, Mak Teh Mah & Cik Mat.

"Happy Birthday"
Nuha : 4 Jun
Mak Njang : 16 Jun
Mak Teh : 22 Jun
Baba : 23 Jun
Pakcik Mat : 30 Jun

Majlis yang diadakan sangat meriah, maklumlah dapat berkumpul semua 11 adik beradik kecuali adinda Ton di Eygpt.. ditambah pula dengan si kecil anak2 sedara yang cerdik pandai & berbagai2 kaletah yang dilakukan amat2 mencuit hati kami semua..juga sedara mara terdekat juga dijemput. ayam2 yang telah disembelih tadi dibakar beramai2 di halaman rumah..

Menjadi kewajipan setiap majlis pasti ditemani dengan Kamera kesayangan saya.. hihi.. lihat ya gambar2 nya!!

*Sangat meriah...
anak2 kecil yang mencuit hati...



*Sepupu2 saya....
Alamak dah sama besar...
mana satu abang @ adik ni??



Hampir pukul 11 malam majlis berakhir. My kanda Fandi, Faris & anak2 terpaksa pulang ke Jitra kerana keesokkannya baba bertugas. Yang lain bermalam di Naka. Anak sedara saya sorang ni sangatlah sensitif & cepat menangis... dia sangat suka berkumpul beramai2 & akan sedih andaikata ada sesapa yang akan pulang yang menyebabkan keramaian itu berkurang.. sepupu2nya juga akan pulang.. ketika mereka bersiap siaga untuk pulang baru dia menyedari bahawa sepupu2nya tidak bermalam di umah tok.. apa lagi puas dipujuk.. muka dah semakin muncung, akhirnya.... huhu :( ... sedihhhh bangat muka & menangis teresak2...sedihhh sbb kakak nuha, mat, muna & hanif nak balik...

* Menangis hingga tertido.. sadis betul!!
muaz...muaz...!!!


0 comments: