cardos31's said :

Salam sejahtera buat semua terutamanya yang men"TAG" ambe ni .. adikila rakan blogger ambe.. hehe.. ambe jawab je la gane2 pung yer..

Untuk makluman, saya masih lg di usia 26 tahun.. menjelang 9 Nov nanti barula saya genap 27 tahun utk tahun ni.. waduh2 dah tua sih!!!
ok... ambe nak cuba jawab soalan yg kat bawah ni... kalau tak cukup 10 halal je la yer...



  • Menjelangnya Ulangtahun kelahiran ambe, ambe nak sape2 yang mengenali ambe supaya menDOAkan kesejahteraan ambe.. dipnjangkan umur & dapat manfaatkan saki baki umur ni dgn sebaiknya.. juga doa semoga dimurahkan rezeki.. & apa2 doa yang baik utk ambe...
  • Ambe nak orang pertama yang wish utk ambe Habibi la.. hadiah tak kisah.. kalau dulu, 2 3 hari sebelum bezday Habibi siap conteng2 dah kat kalender & tinggalkan ucapan & pesanan.. so tak kisah la mcmana pun...TQ sayang atas ingatan...


  • Selain doa dari mereka yang mengenali, ambe nak jugak dapat ucapan istimewa tak kisah la dgn cara apa2pun.. coz bila dilakukan sedemikian ambe rasa diri diingati & dihargai... TQ
  • Di hari lahir ambe @ selepasnya ambe nak diraikan & meraikan bersama2 habibi terutamanya @ sesape yang ada pada hari kejadian...
  • Teringin jugak bersempena dgn ulangtahun kelahiran.. nak la g ke pulau2 mana dgn habibi...dah lama rancang.. tp masa tak mengizinkan...


  • Perkara yang agak 'mesti' ada pada hari kejadian utk rasa 'zuq' sambut bezday mestila kek... kek tempah khas dari Hotel Primula... oleh krn jadi member primula diaorg nak kasi kek la.. hehe.. thn lepas amik kek chocolate.. thn ni nk try yg lain plak...

  • Jika diizinkan olehNya, menjelangnya bezday ambe nnti di harap ambe dah berbadan 2... hehe... insyaAllah

  • Sesape yang sudi nak bg hadiah.. ambe terima. tp lg best kalau dapat set tupperware.. hehe.. ciwi btul dgn barangan tupperware sekarang ni.. bukannya ape, puas hati guna barangan tupperware sbb berkualiti...



  • Walaupun dah berumahtangga & ada family tp ambe perlukan kawan2 dalam kehidupan.. nak kongsi suka duka bersama.. tp ikutla pada mereka yang sudi.. kekadang ada kengkawan yang dah kawin tak hirau sgt dah pada kengkawan, mungkin bz bangat kot. Tp ambe sgt rindukan kenangan 5 sekawan...aduh!! kangen bangat pada kamu semua....


  • Yang terakhir... lagi best pada hari kejadian ambe ada di kampung bersama2 my big family meraikan bersama...



Haaa dah cukup 10 tp tak pasti la terjawab ke tak soalannya.. hentam je la..hehe

Ambe tak berhajat nak TAG sesapa lagi.. tp sape nak jawab jugak dialu-alukan.. Shukran

* Maaf tak menepati syarat menjwb tag.. tak der gmbo nak upload belako.. hehe

Minni :

7 comments:

Haji Jim Nun al Urduni ( ABU LUQMAN ) said...

Assalamualaikum.
Salam Sejahtera dan Salam Ukhuwah fillah dari abu Luqman di Ampang.
Assalamualaikum,
Baru baru ni saya ada anjurkan program astronomi yang dikenali sebagai " Malam jelajah Angkasa"
Pada hari itu telah diadakan banyak aktiviti antaranya ialah tranfomasi tarikh.Andaikata Ukhtie dan sesiapa sahaja ingin mengetahui apa apa tarikh dalam perkiraan hijri bolehlah hantarkan email tarikh lahirnya sahaja kepada saya di alamat juharinoor@gmail.com

{ Ibu Naufal } said...

terime kaseh kakak krn berjaya menjawab. =)

smg ape yg diinginkan time tarikh yg bermakna tu menjadi realiti.=)

senyum sokmo (^_^)

FirJah said...

to Abu Luqman :
Terima kasih bebanyak.. ya mmg saya ingin tahu beberapa tarikh .. nnti berkesempatan saya akan email kan..ok..shukran

To adik ila :
kasihmu diterima..
erm.. insyaAllah...
ganu kite senyum sokmo...

Fatanah Fadhil said...

isk byknya tag mu yer..
awat nampak comel lak gmbr kita d zaman remaja dolu2 ek..sya xdk gmb tu,so i nk grab dari u lar yer..bila lar kita leh wat reunion ni ek..

FirJah said...

to fathi :
a'ah tag yang tertangguh ..tu yang jadi lamanya...
nnti la save dr i..ada dlm external hardisk...

salida amran said...

ya..gambar itu ada pada aku..banyak kan..aku suke gambar ni sebab aku kurus,..hehe!suke dan gambar ni buat aku rindu ampa sume since aku tgh peksa nih..waaa aku rindu!!!

FirJah said...

a'a suka sgt gmbr kenangan nih.. byk memori yang tersirat disebalik gmbr2 ni..haha.. lucu plak bila ingat.. dgn sos nya yang pecah & macam2 ...
waaa aku pun rindunyaa...ila good luck yer exm..jawab lek lok...