cardos31's said :

Salam ukhuwah fillah...

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah S.A.W atas segala kurniaanNya.. yang memudahkan segala perjalanan hidup kami.. Hari ni dah keluar result interview pengesahan jawatan yang mana kami semua telah ditemuduga pada Februari yang lalu.. Alhamdulillah syukur & TAHNIAH buat semua rakan seperjuangan kerana result anda : "DIPERAKUKAN LANTIKAN TETAP"

Begitu juga dengan result Arwah Ahmad Zuhaili : "DIPERAKUKAN LANTIKAN TETAP".. tp semuanya tinggal kenangan... semoga segala susah payah & keikhlasan arwah dalam menjalankan amanah sebagai pendidik & khalifah di muka bumi ini akan mendapat ganjaran dariNya... insyaAllah

Semoga kita lebih bersungguh2, cekal & tabah dalam mendidik anak2 didik kita terutamanya untuk men'celik'kan mereka dalam mengenal ayat-ayat Al-Quran dan ilmu duniawi & ukhrawi..

"BERSAMA MELONJAKKAN PRESTASI PENDIDIKAN"

Salam TAHNIAH,

8 comments:

Fatanah Fadhil said...

weh mu kenat kat ku yer..aku percaya gk la aku kena i.vw mula..saboh dah kalu aku kena mula pun, ritu aku bluurr yang amat..tahniah u mu n aku jugak hehe

::: HaNiEs z.M.i ::: said...

wah2..tahniah2x!!! seronoknye =)

FirJah said...

to tonah :
haha..saya aku nak pekena mung...ok..tq & tahniah jugak utk mung..

to hanan : alhamdulillah.. terima kasih...

Unknown said...

Wah..Mabruklah.. Tahniahh3x!! be the Best!! :)

SK Ladang said...

to ummuuwais :
Hehe...alhamdulillah.. shukran jazielan...

Siti said...

Semlm dah masuk tp lupa nak ucap tahniah. Tahniah! Semoga jd ustazah yang terbaik!!!

Ashraf said...

Tahniah!

FirJah said...

To Ashraf :
Shukran atas ucapan dari kamu!!!