cardos31's said :

::Kena tinggai lagi::

Bak kata pepatah :
"..sayangkan isteri tinggal-tinggalkan.."


Huhu...hari ni dah masuk hari ke 3 aku di teratak tanpa disisiku my cinta @ ditemani rakan & taulan huhu..sedih maaaa..kena tinggai plak.. my cinta ke Cherating utk menghadiri mesyuarat ofisnya .. semoga my cinta dapat melaksanakan segala tugas yang diberikan dengan baik.. siang hari tak terasa sangat keseorangan coz sibuk dgn anak2 didik & tugas2 di sekolah... dah balik umah ni barulah kesunyian.. makan beli jer, kalau ada my cinta aku cuba masak jugak apa yang patut..

tp malam2 8.00-9.00mlm ada gak anak2 jiran mai ngaji.. so dah sejam aku manfaatkan di situ.. masa2 lain aku wat la keja2 pe yang patut iron baju ker, lipat kain ker, ngemas ker.. & nasib baik aku ada my broadband & my comey ni... apa lagi ngadap jer la ...

Untuk makluman.. minggu ni di sekolah agak sibuk membuat persiapan untuk Majlis Tilawah Al-Quran (MTQ).. buat pertama kalinya kami SK Ladang telah diamanahkan menjadi tuan rumah.. so, tak dapat tidak dengan kawasan yang sekangkang kera tu la kami cuba siapkan yang termampu & tebaik .. berita lanjut jemput layari : http://www.skladang.blogspot.com

Esok Jumaat (10 April 2009) my cinta akan kembali ke teratak.. insyaAllah moga sampai dengan selamatnya..amin..

Ur Cinta,

9 comments:

salida amran said...

eh biaq betoi..takkan esok 17 april? aku rase esok baru 10..hang pakai kalendar mana nih?

FirJah said...

alamak..tershashol la plak.. tu kalendar riyadh..hehe.
tq nnti akn dibetulkan...

::: HaNiEs z.M.i ::: said...

hye jah...ur cinta dh balik ke? =)

FirJah said...

to hanan : tak balik lagi la..pg ni ada mtg lagi.. satgi sebelum jumaat kot sampai.. huhu... sedih rindu kat my cinta..hehe..ngada btoi cik jah ni..haha

*Mawar Nafastari* said...

hehe.. cakap pasal kena tinggal.. kite pun slalu je kene tinggal.. kdg bila berani duk sorg kat umah, time dtg takut, trus call makcik amik tido umah dia kat area bt burok. hehe..

-mawar yg penakut skit-

FirJah said...

to mawar ; hehe.. saya pun kadang berani ok la..kadang g tido umah kawan. kemarin dulu asyik mengadap my comey ni.. tup2 bunyi ape thah kat pintu utama tu... haha berdebar plak..tus off kan comey ni & masuk tido..haha..penakut jugak cik jah ni...

Fatanah Fadhil said...

ai cian ngoh ke mu ni..tu la kata mekti, boring sebenarnya ptd ni..dia pun tipa2 bulan kna outstation hehe..ayat jeles seorang aku bukan ptd..

FirJah said...

huhu... itu la rutin mereka yang bergelar PTD.. my cinta ok lg tak la selalu sgt...
ni dah balik.. dah sampai kul 3 td..

Ashraf said...

my cinta, my cinta laa plak...mcm2 org dh kawen ni yerk...;-)