cardos31's said :

:: Lama tak update ::

Salam buat semua pengunjung setia Cardos31's Blog... terima kasih atas kunjungan setia anda walaupun tak ter'update' blog ni..

Hampir seminggu saya tidak meng'update' blog ni.. 4 hari 3 malam di KL.. semalam 6.15 petang baru sampai KT setelah 9 jam bermusafir by Sani Ekspress.. lamanya.. amat meletihkan..

2 hari saya bercuti tanpa ke sekolah.. ohhh!! rindu plak ke bebudak ni.. hari ni datang semula ke sekolah tanpa memakai uniform puteri islam.. gara2 keletihan, saya tidak ter'iron' uniform tersebut .. so cari jer baju2 yang tak perlu iron..

Memulakan kerja hari ni dengan mendapat surat yang tak diundang.. hari ni 14 Julai 09, 2.30 petang, bertempat di Makmal Komputer JPNT saya perlu menghadirkan diri untuk taklimat SSQS.. saya pun tidak celik apa itu SSQS... actually 2 minggu lepas saya hanya diminta bantuan untuk membantu guru ICT.. tup2 hari ni kena plak g taklimat tersebut... nama pun arahan terpaksa la saya mengikutinya...

Banyak benda yang nak di ceritakan & diabadikan disini kisah 4 hari 3 malam di KL.. tp sekarang masa tidak mengizinkan.. perut pun dah lapo ni.. jap lagi ada kelas.. ni sesajer menghabiskan masa di makmal coz tak der kelas td...

ok.. jumpa lagi... assalamualaikum...

2 comments:

Lukisan Alam said...

salam khadijah. puas saya cari siapa firjah ni. dan puas saya fikir sapa la kak jah yg disebut2 orang ni. rupanya, dijah!.. sihat? saya kat sini alhamdulillah.. yup, intake jun 2009 saya terpilih utk masuk jqaf di IPG Kampus Sarawak, Miri. jadi ke sarawak la saya. sekang baru seminggu saya masuk sekolah di Debak yg mengambil masa perjalanan 9-10 jam dari maktab saya. bila berjauhan dgn semenanjung begini, saya jadi rindu sangat kat miri. at least, miri dah seperti jadi rumah saya, walaupun kat situ hanya ada maktab. yg penting kat maktab tu dekat dgn pantai..

jah, dah ada baby lum? doakan saya di sini jah.. doakan saya sejahtera di sini..paling penting, doakan jodoh saya dipermudahkan ye. letih dah la idup sorang2.. huhuhu... utk jah. semoga berbahagia hingga ke akhirnya.

FirJah said...

TQ akmar ziarah blog saya.. saya sihat, saya pun dah lama cari no tel nak contact akmar.. ingt lagi tak hadiah akmar bagi kat saya time kawin ritu?? tiap kali guna saya mesti teringatkan si pemberinya.. TQ ya..
kami belum ada rezeki baby lagi..
insyaAllah moga akmar jugak akan dipermudahkan segalanya...
MA ritu dah abis ek?? bestnya...