cardos31's said :

Bersama MB Terengganu

Pada 30.11.2008, penutup JPJ Bersama Rakyat atau lebih di kenali (JBR) yang telah diadakan di KIJAL, Kemaman. Memandangkan itu adalah kawasan MB Terengganu, beliau dijemput untuk merasmikannnya. Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar, cuaca yang cerah dan sambutan yang menggalakkan daripada penduduk setempat menjadikan program tersebut yang terbaik.
MB Terengganu datang tepat pada waktunya dengan memakai kemeja berlengan pendek, simple tapi kemas orangnya. Beliau bersalaman dengan orang kampung, sesetengah daripada mereka memeluk dan bertepuk bahu...macam kawan jer. Aku pernah dengar orang cakap MB Terengganu ni jenis yang ok dan tak kisah sangat dengan protokol...Apa yang aku lihat pada hari tersebut ada kebenarannya. Orang politik memang bijak berbicara..begitu juga dengan MB Terengganu....bagi aku ucapan yang tidak membosankan.menarik....ada isinya..ada humornya.
MB puas hati dengan program yang kami anjurkan...Walaupun MB baru kehilangan ibu yang tercinta..beliau masih sanggup untuk meluangkan masanya untuk rakyat.
Apa yang aku tulis di sini adalah berdasarkan apa yang aku lihat...
"APA YANG BERLAKU PASTI ADA HIKMAHNYA"
FIR

0 comments: