cardos31's said :

Salam teristimewa buat kak fatin sekeluarga... moga sihat wala'fiat di perantauan...

Firstly minta maaf bebanyak sebab mengambil masa yang lama nak menjawab tag kak fa10 ni..bukan susah pun, simple jer... tp masa tak mengizinkan..minggu yang sgt bz... ni weekend ada gak masa nak post en3.. untuk makluman Ahad ni Trg cuti coz menggantikan cuti Hari Wesak esok hari (Sabtu). Rasa lega skit .. lama dah tak cuti..hehe... 2 minggu lagi murid2 akan menghadapi peperiksaan penggal sebelum bercuti...

1) print screen wallpaper yang digunakan sekarang



Hehe.. ni wallpaper yang saya gunakan sekarang...
actually my hubby tak tau pun yang saya kena tag yang berkisarkan wallpaper.
kebetulan minggu lepas my hubby asyik menukar2 screen walpaper ni.. buang tebiat agaknya..haha.. ni gambarnya masa bujang dedolu.. kat UIA hari konvokesyennya 2005...

2) Kenapa anda suka wallpaper tersebut?
Seperti yang saya perkatakan tadi.. my hubby yang menukar-nukar wallpaper ni.. tp saya pun suka jugak tgk gambar ni, masa memudanya..hihi..... kenangan...
kalau dulu saya letak wallpaper gambar kami ketika konvo Diploma Pendidikan IPKT saya pada disember 2008. Wallpaper sekarang adalah kali yang ke 3 my hubby tukar2 sejak minggu lepas.. apa2pun.. saya tak kisah jer...asalkan beliau bahagia, saya pun bahagia..hehe..

3) Tag 10 people
sape ek saya ingin tahu...

Ashraf Tajari
AdikIla KUIS
Aniemz UPSI

tak cukup sepuluh.. tak pe yer kak fa10...

Sekian terima kasih...

Yang menurut perintah :)

3 comments:

fa10 said...

zaman muda yg hensem...la ni pun hensem jugok...

FirJah said...

hehe...sekarang ni wallpaper lain pulok..mmg buang tebiat ni tok laki ambo..hihi

Mami Hadeef said...

akak.. lepas kawen anim jawab.. kuang3.. boleh ka? boleh la kan.. nanti dah jawab anim notice akak ek.. take care..