cardos31's said :

Salam buat semua... moga sihat wala'fiat hendaknya...

Aduuuhhh letih bangat rini... arini ada Ko kat sek. So balik lambat skit & tak jadi jumpa 2 sahabat rini & ditunda ke hari Khamis, kebetulan ada meeting Agama Islam.. so alang2 g meeting, jumpa hari tu je la..

Hari ni aku lupa nak kunci keta time parking kat sekolah tadi... selesainya program Ko aku dapat panggilan dari seseorang : " hello... hai keta tu nak wat pameran jer ke... tak mboh jual ke? " ... heran aku dibuatnya... keta bende plak ni, bila masa aku wat pameran & nak jual plak... (dalam hati : ni mesti ade pape terjadi dgn ketaku ni)
Keluar dari kelas terus aku ke keta... hahaha... sape la khenat ke aku nih...hihi... tengok la apa yang mereka telah lakukan dgn KCH 31 ku... huhu...


* Memang ada gaya nak wat pameran ni..
siap buka kesemua pintu..
ish2..memang khenat2 manja ni...
siap la kamu esok dengan saya..
tp aku belum tau sape wat khenat ni..hihi

En3 ni sesaje je menyimpan kenangan di SK Ladang... cikgu2 kat SKL ni mmg gila2 skit.. oleh kerana tak ramai guru kat sekolah hubungan kami ibarat sebuah keluarga..
I Love SK Ladang !!!

Untuk makluman : InsyaAllah, Kami akan pulang ke Kedah Khamis ni bersama my bro kat Kelantan untuk menziarahi my bonda.. moga mak cepat sembuh ya...

3 comments:

Siti said...

Salam Firjah,
harap mak dah semakin sembuh. Lebih-lebih lagi anak2 semua balik menjenguk.
Semoga pergi dengan selamat, balik pun dengan selamat. Insyaallah.

FirJah said...

to siti:
Alhamdulillah kami dah selamat kembali ke Trg..
Mak juga semakin pulih...alhamdulillah..
terima kasih atas doa kalian...

SyahNur said...

salam jah..
hehe.. pandai betul cikgu2 sek tu bergurau erk!