cardos31's said :

Salam sejahtera buat semua...

Boring2 dok melenggak sorang2 kat umah ni, cuaca pun masih mendung yang mengasyikkan...hajat nak ke sekolah nak settlekan perbelanjaan perkapita BA & ke maybank nak bank in kan cek LeGa ABR MUMTAZ ....

Sementara itu.. sesaje belek gambar2 yang sgtla beribu2 keping ni..
Sekadar mengimbau kembali kenangan setahun yang lalu di bulan November, bertempat di Putrajaya, Konvokesyen j-QAF ambilan 2007 berduet bersama izy & si comeynya Naim...





Sekian dulu...

4 comments:

fathi fadhil said...

eh mu dpt cek dr lega?cek smpena pe?

chenta said...

haiii...buat duit saje ye...anyway,nice pics...
cant wait to see ur baby...

FirJah said...

to tonah :
ABR MUMTAZ kan letak lega kat sabasun.. so dah abis terjual i g la ambik cek kat sabasun dan bank in kan ke maybank ABR Mumtaz.. itu je keje i.. dapat la sikit habuannya..hihi..

to ayu :
haha..dok sesaje..jual la skit2.. ayu nak tolong jual kat melaka?? boleh ajer..hehe

AP said...

salam, Firdaus n Khadijah...lama x dengar brita..sronok tgk gambar2 korang, bahagia, alhmdlh