cardos31's said :


Salam TAKZIAH buat Ustaz Marhaizan & Kak Long Wahida sekeluarga....

Jugak en3 tentang kembalinya hamba kepada Yang Maha Esa... petang td saya mendapat khabar dari my sis memaklumkan tentang pemergian anakanda Musaddiq bin Marhaizan... cahaya mata pertama pasangan Ustaz Marhaizan Ishak (abg mardiana) & Ustazah Nur Wahida Mat Ludin (kakak nurul azani)... Anakanda Musaddiq yang kini 1 tahun 2 bulan telah kembali ke rahmatullah kelmarin (Selasa - 14 April 2009) ...
Buat Ustaz Marhaizan & Kak Long Wahida... semoga tabah & redha atas pemergian anakanda Musaddiq... yakinlah, Dia telah mengaturkan yang terbaik untuk kita hambaNya... "innalillahiwainnailaihirajiun" - AL-FATIHAH

Minna,

5 comments:

::: HaNiEs z.M.i ::: said...

takziah..sedihnye.ape sebab kematian tu jah?

FirJah said...

tu la mesti sedih tak terkata..
diaorg kawin hujung 2005, 2008 dapat baby, 2009 dah kembali padaNya.. insyaAllah ada hikmahnya tu...
katanya sewaktu kat umh pengasuh anaknya jadi "tarik", pastu bw g hspital then meninggal...

Unknown said...

salam..
alfatihah..salam takziah buat mereka..

jah, ni tarikhnya: yg sifat tu sj masukkan skali..tak betul sgt pn sifat tu..hihii

09 November 1982=Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 22 Muharram 1403 Hijrah iaitu jatuh pada hari Selasa.

Maksud : Bulan ini mengambil perkataan "Haram" yang bermaksud terlarang. Ini disebabkan budaya atau tradisi Arab mengharamkan sebarang peperangan pada bulan ini. Selepas munculnya Islam, Allah meneruskan budaya ini lantas menjadi satu antara empat bulan haram dalam Islam.

Sifat : Seseorang itu bersifat pendiam dan memiliki pemikiran yang sihat. Mungkin akan menjadi tidak sihat sekiranya anda tidak mendapat didikan yang sempurna. Walaupun begitu, jika dididik dengan baik, anda boleh menjadi seorang yang cerdik kerana bakat fikiran yang pintar dan cerdas yang ada pada anda. Di samping itu anda mempunyai keinginan yang baik dan selalu berada dalam keadaaan yang selamat.


16 Ogos 1981=Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 15 Syawal 1401 Hijrah iaitu jatuh pada hari Ahad.

Maksud : Diambil daripada perkataan yang membawa maksud, apabila unta betina bunting. Ketika nama bulan ini diberikan, lazimnya unta betina bunting pada ketika itu.

Sifat : Mempunyai perwatakan dan hati yang keras. Anda tidak suka dikalahkan oleh orang lain. Hal ini membahayakan hidup anda. Oleh itu, ibu bapa anda perlu mendidik anda dengan betul bagi menghilangkan tabiat buruk anda itu. Jika tidak kehidupan anda akan menjadi susah kerana perangai keras hati, dan selalu bergaduh terutamanya dalam hal mencari rezeki.


02 September 2006=Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 8 Sya'aban 1427 Hijrah iaitu jatuh pada hari Sabtu.

Maksud : Bulan ini terbit dari perkataan "Syu'ba", bermaksud berpecah/menyimpang. Masyarakat Arab dahulu sering keluar dan berpecah untuk mencari air.

Sifat : Mempunyai perwatakan yang baik. Hidup anda selamat dan rezeki tidak putus-putus. Sewaktu kecil anda mudah mengalah semasa bermain dengan kawan-kawan. kelakuan anda baik, berbudi bahasa hingga semua orang sayang pada anda. Semasa dewasa, anda akan berjaya dalam segala kerjaya dan mudah mendapat rezeki

FirJah said...

to uwais amzar :
wsalam...shukran tlg tgkkan tarikh2 tu...jasamu dikenang..hihi...

Anonymous said...

jadi tark tu apa?